måndag 22 juli 2013

In the city that we love

Bastille låter som The Fray.
Heeeeeeeelt okej att ha hittat liknande ändå.

Jag känner sån inspiration.
Vill göra så jäkla mycket men det blir liksom inget av det.

Skriva en bok, virka en hemlig sak, måla tavlor, fixa bilder, städa ihjäl mig och möblera lite, sticka, göra fina halsband.
Det blir liksom aldrig något av någonting. Jag har noll fantasi när jag väl sätter igång. Det är så tråkigt. Tycker även att allting blir halvdant och som det vore en unge som gjort det.

Virkade en ful kattmusnalleliknande sak. Halvklar. Ser ut som ett barn gjort den. Det är inge kul ändå. Ska försöka igen med det jag vill göra. Drog upp allting idag för det blev dåligt.

Största anledningen till allting är min dåliga ekonomi. Det mesta kostar pengar om man vill ha det ordentligt. Instruktionsböcker, tillbehör, garn, pennor, penslar, färger, stickpinnar, pärlor, tråd, nål. BLAH.

Mitt första projekt som jag faktiskt SKA ta tag i så fort jag kommer hem till min symaskin jag fick av Tobias är att springa till syaffären i stan och köpa hängselknäppen. Då ska jag fixa mina egna suspenderleggings. Hur bra det blir får vi se. Men att jag ens försöker är bra, väl?

Musik är en hel del inspiration. Matar på. Får se om det blir något av något.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar