onsdag 20 juni 2012

Så längesen

Att man kan bli så glad. Tack.
Det gjorde hela min kväll ikväll.

Nu lyssnar jag på musik för jag kom på att jag inte lyssnat på musik på jättelänge.
Innan var jag beroende hela hela hela tiden. Känns tråkigt.
Men jag hittar liksom inget nytt, tröttnar väldigt fort.
Då äre bättre att lyssna mer sällan, så tröttnar man inte lika snabbt.
Veronica sjunger att det var så längesen, för längesen. Sju sorger&åtta bedrövelser sen.
Ja, så kan det gå när inte haspen är på. Lite så iallafall.
Fint är det åtminstone. Jag gillar den kvinnan. Hon sjunger fint.
Melissa Horn också.
Hittade en fin man också. Som sjunger förjävla bra.
Bästa tipset idag faktiskt. Ben Howard.
Och så spelar han i Götlaborg i Augusti precis när jag slutar jobbet.
Hade varit fett att se. Lite festivalande, men bara typ en dag eller två.
Han var bra iallafal, så ni vet. Kolla upp det direkt.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar