söndag 20 maj 2012

Whopsie daisy

Tio dagar sen sist. Heh. Skrev nästan sits istället och det var ju lite knas.
Har liksom ingen ork att skriva massa trams direkt.
Om ni vill veta så fick jag torka kräk inatt. Igen. Yummie var det.
Vaknade sådär jobbigt hastigt av att jag hörde någon som hulkade.
Där stod Sune i min säng och höll på att kräkas. Slängde ner han fort.
BUÄRGH sa det så kom det en stor bladda. Hulkhulk så kom det mer.
Och lite till. Tre små högar som liknade tonfisk på mitt golv.
Klockan 02.34. Ej särskilt pigg ska jag tala om för er.
Torka spyor är inte min favoritsyssla heller. Men what to do.
Det luktade inte hallon om man säger så.
Plus att Sune var jättegosigsugen när jag gick & la mig igen.
MYSIGT. Buffade in sin kräknos i min halsgrop.
Hade jag inte lyft på huvudet så hade han pussgosat min mun.
YUMMIE.


Okej, ett helt inlägg om när Sune kräktes inatt. Givande.
Ungefär så intressant liv har jag. Woho. Nejmen nästan iallafall.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar