söndag 6 september 2009

Tio orsaker att hata dig

Ge mig tio orsaker att hata dig.

Cuttat gräs hos farmor och farfar nu'rå. Klirr i kassan där ja. Det är fint, men ja. Skönt o få träffa dom också. Det är inte så ofta det händer. Plus att dom bor på landet så man kan ju inte dirket gå dit och säga hej sådär.

Hur ska jag tolka't? Egentligen? Jag fattar noll som vanligt. Ni vet. Jag vet inget. Plus en till skitgrej som börjat igen. Alltså vad gör jag för fel? Gjorde jag jävligt fel bara? Jättejätte jävligt fel? Jag borde kanske inte. Jag borde inte tagit upp det igen. Kanske. Jag vill bara att det ska bli bra. Antingen eller. Det måste ju det. Vad ska jag göra? Ska jag ens lägga ner tid? Eller, inte? FAAAAN vad det ska va svårt. This could be the start, of something new.

Jobb imorgon, inte helt pepp nu, men känns bättre när man är där iallafall.

Your arms around me tight, everything it felt so right
Unbreakable, like nothing could go wrong


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar