tisdag 15 september 2009

T

Tisdag. Mamma kom in på mitt rum imorse, SANDRA VAKNA KLOCKAN ÄR HALVÅTTA. (Börjar åtta okej). Jag fick världens panik och trodde redan jag var sen en halvtimme. Klädde på mig, kissa, borsta tänderna, tog ut cykeln på tre minuter. Fattar inte hur jag hann. Cyklade som en galning.. efter halva vägen kom jag på att jag faktiskt inte alls var sen, bara att jag borde gått upp innan halv åtta. FAN vad jag andades då. Shit. Kom en kvart tidigare istället. Hahahaha så jääävla fail.

Kom hem, åt hur mycket fläskpannkaka som helst, det var svingott idag. Har tjillat lite. Skrattat mycket. Varit glad idag. Läste ut första boken i Twilightgrejen. Den är ju så awesome. DOCK störde jag mig på slutet.

Har ju sett filmen. Hon tjatar om att hon vill bli vampyr, han böjer sig fram o ska bita henne men pussar henne bara på halsen. I boken slutar den ju svinspännande med typ, han böjer sig fram o trycker läpparna mot hennes hals, blabla, ja ni fattar. MEN man vet ju redan att han inte gör det. Men bra som satan var den. Kör tvåan imorgon då, puss.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar