måndag 29 november 2010

Bubbelapelsinljusskumsmarknadhjul

Hemma hos TobiSS och hare fint. Äter tjippz o spelar ps3 han råkade köpa iförrgår. HOPPSAN sare när vi skulle titta. Fast egentligen visste jag det redan i smyg att han skulle köpa det. Kollat min favvis, LOTTA PÅ BRAUKMAUKARGAUTAN!!! IH, o han tappade en gran den här gången också.

HAN KAN VÄL FÖR FARAO FÅ SIMMA LITE?!
Eh ja, det kan man ju tycka.
TobiSS gillade också den, kan jag lova. Hoppas jag. Annars blir jag arri. FniZz. Sen igår var vi på hjulmarknad, det var kulhjul. Drack cola, som den övervuxna människan jag är. Badade bubbelbad med barnbubbelskum som luktade apelsin. Plus ljus, overkill, så nu är vi överdödade.

Nomnom. Hej, äta mat? Nää, har för många tjippz i magen. NATTI, oj, goddag.

Nu ska vi ligga lite. Skoja bah. Igen. ELLLER? Ah hejdå.

PUSS. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar