söndag 11 april 2010

Beautiful day


Alright, helgen dårå. Den var fin minsann. Men vad fan gjorde jag i fredes? HAHA, så tråkigt så jag inte minns eller vadååå? UHM. Jag har för mig att jag gjorde något roligt, men whatever.

Igår dårå. Lördegs. JA lör-deg-s. HEHE. Stack till Lund med mamma och Carina, en annan sk "tant" på jobbet. Hon är "gammal" men ser ung ut så aja ungefär. Drog till Grindhouse Tattoo, Christian börja tatuera dom. Jag gick och mötte upp Anna, vi käkade lite, kycklingspett och pommes, nomnom. Sen köpte jag en plattång. Och nu är mamma och hon andra tatuerade. PLUS!!!!!!!!!! OBS!!!!!! Jag bokade en tid åt mig. SJUNDE FUCKING MAJ äre min tur. Vad det blir får ni se. HIHI.

Okej, sen åkte jag hem, fixade iordning mig. Fail dude som inte hörde av sig om ölning o skit, så jag försökte hitta någon som ville, men dom jobba och var fattiga. Willie bjöd på förfest men missade den bussen men drog in så jag va inne tio över elva, då mötte han och hans kompisar upp mig i stan.

Vidare till Biljard, skittrevlia sheier. Annars brukar tjejer va dissiga o fittiga o jävliga men dom var skitsöta. Ölade där, ölade lite till. Spillde på bardisken. POFF pyste ölen över, WHOPS sa jag o tittade bort. Hehu.

Vi skulle till nåt annat ställe jag inte kommer ihåg vare heter, skulle träffa nån där, men dom stack nästan dirr, så vi med. Hm, kissade utanför resecentrum mitt ut mot vägen i ett par buskar. Gick tillbaka till Willie, VART FAN ÄR MITT PASS. HM, gick tillbaka till där jag kissat och DÄR låg det, EN ynka centimeter från mitt kiss. HAHAHAHAHAH så jävla vidrigt alltså, men tur hade jag.

Sen åkte jag och Willie hem till honom. Möblerade om sådär fint mitt i natten. Jag är så stark så jag fick bära det mesta, såklart. Hehu. Fint blere, spillde lite öl på hela golvet. Hur man nu får ihop lite öl till ett helt golv men ah.

Sen somnade vi, vaknade lite, pratade lite, somnade lite, kliade lite, skedda litte, hehu. Och sen POFF var klockan åtta på kvällen. Och vad hade vi gjort? HM, legat i sängen hela dan. Hehehehe, ja det var fint iallafall.

Åkte hem, mötte upp mamma och gick hem till mig. Snackat lite i telefon med Emmi o sådär. Vi med våra kära problem, ja. Nästa helg är jag pepp. REDAN nu. Men NU ska jag sova, upp och jobba imorgon. Kvart över sju börjar jag, kvart i fem slutar jag, DET suger. Men cash är cash och det klirrar så fint på kontot.

FAST om det klirrar där inne på lapparna vet jag inget om, men jag lossas littegrana. HEHU. PUSS.

But i must confess you're so much more then i remember.


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar