tisdag 29 december 2009

B

Alright, då vare snart nytt år. OCH vad alla tjatar om det. Avskyr när det blir jul, då står det GOD JUL över-fucking-allt. Och snart kommer det stå Gott nytt år överallt. ELLER, så kommer folk tro att dom är så jävla roliga o skriva något annat istället, ungefär så rolig som jag var när jag skrev god hjul istället, exakt, inte ett dugg roligt är det. GLAD midsommar, JA, "hjättekul".

Men ah, nu ska jag inte negga så mycket mer. SKITtråkig dag dock, har helmörkt på mitt rum nu, klockan är inte ens fyra. Gosh, eller ah, jag har ett sånt där doftljus tänt, luktar svingott, lime och bambu, ohja, det låter tråkigt men OH, tillomed min förkylda näsa kan lukta det.

Imorgon blir bättre iallafall, ska till Malmö, möta upp Josef och sen ska vi in o shoppa på Entré. En klänning till nyår, lite nytt smink, strumpisar kanske, osv. Får se vad jag hittar. God kuk av Josef också, det blir fint.

Nyår hos Fittjof dårå. Mat, inte mat, där, inte där, här, inte här. Ja, lite changing hare varit men nu äre nog KLARRT. Det blir fint. Ska köra Ariman-fylla med Josef, ännu finare. Pynta oss lite innan osv, Josef ska lära mig att dricka kaffe också, hur nu det ska gå. Käka lite pizza eller så, GOTT.

GOTT NYTT TRÅKIGT ÅR! :'D

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar