lördag 8 augusti 2009

En dag är ingen dag


Lördag, redan haft halva helgen och snart är den slut. IGEN. Jag going nuts. På mig själv också. Har varit på stranden hela dagen, sjukt skönt. Brände mig pluttelite bara, men jag klarar mig, like usual? Ehe.

Imorgon ska jag till djurparken med kusin :') Han blev glad när jag frågade, han avgudar mig. Ungefär så. Jappjapp. Men vem gör inte? Eh.

Ibland tänker jag att det är dåligt för mig. Det är nog det egentligen, men samtidigt har jag liksom sett det, hur bra det kan vara. Det är egentligen för dåligt. Varenda gång blir likadan. Alltid sådär.. avtagande sen POFF, så blir det samma sak igen och jag blir knäpp i huvet av det. Vet inte hur jag ska göra, vara eller så. Känns som jag gör fel hur jag än gör. Jag vill ju bara. Det är allt. Men get it? Nej, inte alls. Eller så äre bara, byebye. Kankse. Jag vet inte. Har inte en jävla aning. Kan någon ge mig lite info? Tack på förhand.

Stay where I can see you.

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så vart än du är


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar